Rezervace sálu je snadná. Nejprve je potřeba ověřit si, zda je požadovaný termín volný. Po odsouhlasení správcem sálu, vyplňte objednávkový formulář, ve kterém Vaši akci potvrdíte a definujete její specifika a své požadavky. Objednávkové formuláře jsou rozděleny dle charakteru akce.
Vyplňte Poptávkový formulář (pro domluvu volného termínu) nebo navštivte náš KALENDÁŘ REZERVACÍ a vyhledejte si požadovaný termín.
V případě potvrzení termínu správcem sálu, nebo při jeho neobsazenosti v kalendáři rezervací vyplňte závazný objednávkový formulář a zašlete jej správci sálu na mail sal@milosrdni.cz.
Uzavření smlouvy. Smlouva bude vystavena na základě informací vyplněných v objednávkovém formuláři.
K fakturaci dojde až po uplynutí akce dle skutečného stavu. Platba faktury je vždy řešena převodem.